Gdy usłyszałam to przewrotne pytanie uśmiechnęłam się.
Oczywiście – grzeje 😉
Ale tym razem nie chodziło o grzanie. Chodziło o sprzedaż naszych kociąt do nowych domków i o rękojmię.
Ostatnio w dobie covid-19 wzrosła popularność szkoleń on-line oraz tzw. webinarów, ale nie wszystkie są tak ciekawe, jak ten dzisiejszy, stąd mój wpis i chęć polecenia Wam wszystkim zarówno samego Centrum Szkoleń Animalia jak i Pani Mecenas Agnieszki Łyp-Chmielewskiej.
Dzisiejsze szkolenie miało następujący program:
- Odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne sprzedanego kota w świetle przepisów prawa
- Czy hodowca odpowiada za wszystko – Ograniczenielub wyłączenie rękojmi za wady
- KOnstrukcja zastrzeżeń w treści umowy odnośnie odpowiedzialności hodowcy
- Wyniki badań lekarskich rodziców kota, czy mają znaczenie dla hodowcy?
- Sprzedaż kota dorosłego a kocięcia – zarys odpowiedzialności sprzedawcy
- Sprzedaż kota hodowcy a konsumentowi w świetle przepisów o rękojmi
- Sprzedaż kota za granicę a rękojmia za wady
Wezmę udział w kolejnym szkoleniu – tym razem dotyczącym umów 🙂